על בלאק בורגר ועל אנינות טעם

כיצד יכול להועיל לנו הבשר בחיי היום יום? מה הופך את הבשר לחיוני מהבחינה הבריאותית? במאמר הבא נעסוק בתרומתו של הבשר לתפקוד שגרתי ובעיקר ביתרונות של הוספת בשר לחלק משגרת החיים. כל מה שרציתם לדעת על המבורגר ולא העזתם לשאול.


על בשר ועל ויטמינים


אז מה באמת כדאי וראוי לשים על המנגל? ראשית נתחיל ונמליץ על הבשר הרזה יותר הבא לידי ביטוי בבחירת פילה, כתף, חזה או כל האזורים בעלי פחת שומן.

 

ידוע כי בשר הוא מרכיב חשוב שאין לוותר עליו בתזונה. הוא מקור מעולה לחלבונים והוא למעשה מפיק את הברזל שעליו מסתמך על הגוף. מיותר לציין מה עלול להיגרם מפאת חוסר ברזל בגוף, זה עלול לפגוע בזיכרון, במצב הרוח ובעיקר בהתפתחות השכלית אצל ילדים והעברת חמצן באופן הנכון הן אצל ילדים והן אצל מבוגרים. כמו כן, בשר הוא מקור מעולה לאבץ אשר נחשב החשוב ביותר למערכת החיסון.


על בשר ועל תזונה


בואו ונדבר על אכילה מועילה. כאשר מדברים על בשר, מדברים על היכולת לבחור נתחים רזים ביחס לכל השאר. נכון להיום ,ניתן לקחת את אותם הנתחים ולצור אכילה של בשר עסיסית נטולת שומן. חשוב שלא לצלות בשר על גחלים זאת נוכח העובדה כי הוא עלול לסכן בהקשר למחלות הסרטן. הטמפרטורה הגבוהה עלולה לצור מצב של חומרים מסרטנים ולכן ראוי שלא לצלות את הבשר על הגחלים עצמם.

 

גם טיגון לא הכי מועיל ומזרז תהליכים בלתי ראויים בגוף האדם. אכילת הבשר מבורכת והיא מביאה ויטמינים, חלבונים, ברזל ואפילו אבץ בתנאי שעושים את הדברים בצורה הנכונה ועל פי כללי האכילה. נכון להיום אפשר לשמוע על לא מעט אנשים אשר ניזונים מבשר כבד או מבשר כזה או אחר על מנת להשיב לעצמם את מנת הברזל אשר מתגלה כחסרה בדם. מקור הברזל נמוך בכל שאר המזונות ועל מנת לספק אותו לגוף אין ברירה אלא בעניין של ליהנות מנתח בשר משובח, בריא ובעיקר אחד כזה שיחזיר את הדם אל הלחיים